Alla inlägg under oktober 2015

Av julia sperring - 16 oktober 2015 13:23

Vaknade runt 7 och skjutsade barnen till skolan sen for jag till läggan och åt frulle, så skönt med lediga dagar! Efter frullen fick jag sms om att mitt paket kommit! Allt var jättesnyggt och passade prima så jag bestämde mig för att ta en tur (ca 5,5km). Nu sitter jag och äter lunch och ikväll blir det lugnt då jag ska vara barnvakt, skönt med sådana helger också kan jag tycka!

Av julia sperring - 16 oktober 2015 06:54

Jobb 7-18 sedan for jag hem och blev bjuden på pappas biffar, tamefan det godaste jag vet!!! Efter det hade jag hade jag myskväll med knoddarna, känns välbehövligt då man inte ser dom så ofta annars!

Av julia sperring - 14 oktober 2015 22:49

Idag vaknade jag upp i norromängarna runt 9 och gick hem för lite frukost, hade ganska ont i högra ljumsken igen... Börja fundera om det är åldern eller vad det är frågan om? När jag håller igång hela tiden (som med fotbollen) fungerar det bra men när jag inte tränat under lång tid & sedan startar känns det liksom som att benet släpper och väger flera ton och det gör jätteont i trappor/uppförsbackar. Funderar kanske på om det är en sträckning.. Ajja det känns lite bättre nu iaf! Efter frukosten jobbade jag på Ica till ca halv 3 då jag drog hem och lagade en redig middag, sen klickade jag hem nya löparskor (har ett beroende), en ny jacka och ett par nya vantar! Efter det drog jag & lillen ut på en liten prommis (4km) sen drog vi till Clara och hade filmmys med hon & mördarn, en bra och händelserik dag!

Av julia sperring - 13 oktober 2015 20:01

Idag jobbade jag 7-15 sen drog jag hem och sopade i mig en nocco och drog ut och sprang(!!!) har legat i lä i nån månad nu och har känt mig så jävla fet & lat så bestämde mig för att ge mig ut idag! Blev en sväng på 7km ( 2km gång+ 5km löpning) sen så stannade jag också hemma och gjorde 3 intervaller, 10 benlyft, 10 squats & 10 armhävningar * 3. ÄR SJUKT NÖJD över mig själv och tänker förhoppningsvis fortsätta nu så man ser om man förbättras något! Känslan efter man sprungit är så jävla skön, hade typ glömt hur det kändes... Hoppas som sagt att jag fortsätter ligga i nu så man är fit for fight inför innesäsongen!?

Av julia sperring - 12 oktober 2015 20:24

Shiieet, det var minusgrader imorse!!!!! I vilket fall väldigt skönt att börja med lite rutiner igen! Jobbade mellan 7-18 sen köpte jag lite mat och en ny smoothiemixer, ÄNTLIGEN! Efter jobbet gjorde jag mig en redig sallad sen en smoothie, supergoooo sen ringde pappa och ville vi skulle komma dit på langos så då for vi dit och åt och kollade på fotbollen.

Av julia sperring - 11 oktober 2015 20:38

Vi vaknade runt 10 hos Wille och drog till Erica & Nils där vi väntade på Emilia som skulle hämta oss.. När mille kom drog vi på Sibylla för lite bakiskäk sen drog vi hemöver byn för lite fiske! Snacka om "det bästa av 2 världar" vi ÄLSKAR fan att partaja men det är MINST LIKA KUL att fiska, så harmoniskt! Blev tyvärr inge fisk men vi hade trevligt iaf! Glömde säga det men min prövotid på körkortet gick ut igår, så nu är det mitt!!!

Av julia sperring - 11 oktober 2015 20:34

Idag sov jag å lillen ut till 10, så skönt att få sova i en säng och slippa sova sittandes!!! När vi klev upp kika vi på televisionen till 14 då vi for på pizzan å köpte med oss käk till Emilia där vi skulle fixa oss. När vi spacklat oss drog vi till stan till erica och Nils lägga och förade, sluta med att mille blev aspackad och fick dra hem när vi skulle när på kluppen... Och vi kom inte in på Oscars som vanligt så vi fick gå till allstar, men förbövelen det funka de också! Sluta med att jag och line sov i willes lägenhet.

Av julia sperring - 9 oktober 2015 22:57

Idag vaknade vi runt 9 och ställde äntligen in Sundsvall på gps:en! Det tog hela 6,5 timmar så man var skapligt slut och hade ont i röven när man kom fram... Väl hemma packade vi upp, drog i oss några köttbullar och sen drog vi på hockeymatch (Kovland-Ånge) därefter hem till sängen för lite sömn.

Presentation


Jag heter Sjösnigeln, en brutta med en för stor kagge som jag ska med tidens gång försöka minska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards