Alla inlägg under oktober 2015

Av julia sperring - 24 oktober 2015 05:36

Vaknade runt 2 pga av öronvärk, försökte somna om men gick ej pga smärtan. Letade runt i alla skåp men vi hade inte en enda jävla värktablett så fick dra på mig jackan och gå till mammas jobb och hämta. Inget blev bättre så har inte kunnat sovit en minut sedan dess och klockan är 05.30 nu.. Måste alltså vänta till sjukvårdsupplysningen öppnar 8 så jag kan få ut nån jävla antibiotika och må som folk igen!

Av julia sperring - 24 oktober 2015 01:19

Jobb 7-16 sen drog jag ner till stan med Vickan där vi mötte upp lillen & mördarn för lite shopping. Sen blev det middag på blåhuset, jävligt gött! Och sedan avslutningsvis paranormal activity 5, så jäfla läskigt.. När vi skulle pallra oss hemåt råkade jag ramla i en trapp och spilla ut alla chipsen på backen, så pin och typiskt mig! Ajja får se om jag lyckas somna nu!

Av julia sperring - 23 oktober 2015 00:28

Sov till 10 sen hasa jag mig upp, åt lite frulle och for sen och jobbade vid 12. Blev jobb enda till stängning då ingen annan kunde jobba.. Efter jobbet drog jag hem, kollade lite paradise sen drog jag ut på en sen springtur runt 22.30 Blev 6 km varvade varannan låt med att springa och powerwalka, kände mig så jävla nöjd efter så jag tog och piffa till mej lite extra med ansiktsmask och shit. Nu har jag precis gjort alla räkningar och måste lägga mig då jag börjar 7 imorgon..

Av julia sperring - 21 oktober 2015 21:13

Idag vakna vi runt 9 slängde i oss lite frukost och sen drog vi på Ica och packade. Blev bara en kort sväng för en gångs skull.. Så efter det drog vi hem & åt lite lunch innan vi gick på promenad runt rovland (6,8km). Efter de rensade vi frysen eftersom vi ska flytta inom snar framtid & nu på kvällningen hade vi fotbollsmöte om vilken tränare vi ska ha.

Av julia sperring - 20 oktober 2015 22:44

Jobb 7-18 sen en promenad!

Av julia sperring - 19 oktober 2015 22:24

Jobb 7-15 sen for jag hem och lagade fisken jag fick igår, blev jäkligt gott! Sen napa jag lite innan jag gjorde några matlådor utav korv & potatis. Efter det drog jag ut och sprang sen blev det myskväll med sniglarna!

Provade förresten en ny kvarg, jättegod!

Av julia sperring - 18 oktober 2015 11:54

En dag med knoddarna

Av julia sperring - 18 oktober 2015 10:36

Idag jobbade jag mellan 8.30-15 sen drog jag hem och åt paj sedan kollade jag ut jaktkläder till imorn då vi skulle jaga med Kjell, fast det blev inget då line strula till det... Efter det hade jag myskväll med barnen, vilket betyder att jag varit nykter hela helgen, stolt!

Presentation


Jag heter Sjösnigeln, en brutta med en för stor kagge som jag ska med tidens gång försöka minska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards