Alla inlägg under november 2015

Av julia sperring - 29 november 2015 22:21

Har legat å sovit typ hela dan förutom då ja for på pizzerian å åt en sallad med lillen. Hon jobbade även 3 timmar åt mig idag så jag behövde bara jobba 2 timmar. Sen blev de lussekatter hos Emilia.

Av julia sperring - 29 november 2015 03:56

Jobba åt pappa mellan 8-16 sen for ja hem å åt en magisk ceasarsallad och sen gick ja ut, vi kom in på Oscars igen!!!

Av julia sperring - 27 november 2015 22:50

Jobb 7-16 på golvet, märkte att Magda hade busat till det och satt upp massa post-It lappar i mjölkkylen, måste komma på nått bättre bus till både hon och Anna.. Efter jobbet for ja hem å slagga sen åkte jag till Vickan och åt med hon, Frida, Erica å cassandra och kollade på idol, jättemysigt!

Av julia sperring - 27 november 2015 14:12

Ledig hela dagen åkte till lägenheten och städade det sista och kollade på den anda lägenheten, var tyvärr ingen hit då hyran låg på 3800:- för en etta i stöde?!?!?! Sen blev de en 8 km prommis med mamma å sen åt vi ost å kex och massa småplock hemma också provkörde jag vår "nya" Saab eller ja den är 2 år nyare iaf, men så skönt att ha 2 bilar igen!!!

Av julia sperring - 25 november 2015 22:45

Långsov till 10 typ sen gick jag till lägenheten och städade av toaletten och rensade alla avlopp, fyfaen vad äckligt det var, höll på att spy hur många gånger som helst av stanken.. Råkade göra sönder vattenlåset också heheh så var tvungen att ringa jpl, då fråga han om ja inte var intresserad utav en annan lägenhet som jag ska få kolla på imorgon! Det är en lägenhet mittemot knutsgårn och det ryktas om att de är Kjell lungrens förra hahahah, hoppas verkligen inte på det... Pappa skulle följa med mig å kolla imorgon iallafall så får vi se! Efter städningen blev de jobb 16-20.15 och sen har jag suttit framför tvn typ. Imorgon blir nog sista dagen i vår gamla lägenhet innan vi lämnar nycklarna, blev totalt 9 månader.

Av julia sperring - 25 november 2015 00:32

Ledig all day long så passade på att fara till lägenheten å städa ur vardagsrummet + sovrummet. Efter det for jag hem å chilla guttans innan det var dags för fotbollsträning, vi var 12 stycken! Dock bara 3 från damlaget (jag, Clara å Sanna) men det var riktigt kul faktiskt! Hoppas vi får nån tränare snart bara.. Nu har jag betalat alla räkningar också, känns fett skönt! Hatar att vara skyldig människor pengar, känner mig som en jävla lymmel hahah..

Vägde mig även idag.. 65(!!!) fucking kilo, det mesta jag någonsin vägt.. Tror allvarligt att det beror på allt jävla festande, man blir lite "spritfet" helt enkelt å sen ha ju inte kosten vart den bästa heller..Fick typ en chock så nu jävlar har man klickat hem nått piller som tydligen ska göra "under". Känner att man iaf kan testa, kan ju inte bli sämre liksom.. Min målvikt är iaf runt 55-57 kg typ.

Av julia sperring - 23 november 2015 22:26

En jävulskt lugn dag, har suttit hemma hela dagen å väntat på bättre tider typ.. Efter middagen drog jag till Emilia å hade snigelhäng med fruktsallad och popcorn, supermysigt!

Av julia sperring - 23 november 2015 09:55

Vakna vid 9, åt frulle sen blev jag bjuden på tepartykuk av Lilly hahahah. Efter det blev det flytt av grejerna i lägenheten, fick hjälp av både pappa och Lars, så snälla!!! Sen tröck jag, line å mördarn varsin kebabpizza innan jag skulle iväg och jobba (15-20.30). Efter jobbet blev de solsidan och sen somna ja som en stock...

Presentation


Jag heter Sjösnigeln, en brutta med en för stor kagge som jag ska med tidens gång försöka minska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards