Alla inlägg under oktober 2015

Av julia sperring - 31 oktober 2015 14:01

Idag vakna vi och städade upp lite sen drog vi hemöver. Motorlampan började lysa på saaben så vi fick stanna strax utanför Ånge och ställa den på en mack. Sen skjutsa Erica oss till fränsta och Emil oss till Stöde igen, och nu väntar jag på att börja jobba 16-20.30 Imorgon blir det eventuellt jakt om jag inte åker på jobb.

Av julia sperring - 31 oktober 2015 13:58

Jobb 7-16, stressade som en jävel så ja börja svettas å skaka typ för jag var så stressad över att jag skulle hinna sminka mig och så innan vi drog till åsarna. Haha fattar egentligen inte varför då jag blev klar i god tid och t.o.m fick vänta innan vi åkte... Ajja väl där träffa vi Malins vänner som var jättetrevliga och festen var också ganska bra, blev dock inte så jättefull men föbövelen man kan inte vara de jämt! Efter festen drog vi till Malin och hade efterfest men somna ganska snabbt sen vakna jag upp med nån random i Malins säng??

Av julia sperring - 29 oktober 2015 21:25

Jobb 7-18 sen va jag helt slut när jag kom hem, så masde mig ner i soffa och käka lussebullar och nappa nån minut innan line kom hem från Birsta. Sedan satt jag i löshåret till imorgon då jag har väldigt kört om tid då jag jobbar mellan 7-16 och sen Åker vi runt 17.30 så måste skynda mig som en jävel!!!
Idag var sista dagen för penicillinet också, så skönt att slippa känna sig ständigt nödig och inte våga släppa en fis då man inte vet om det är bajs eller inte hahahha... Mår i vilket fall mycket bättre nu men hörseln på det högra örat känns försämrat..

Nu ska jag dejta John blind, bye

Av julia sperring - 28 oktober 2015 23:18

Fick jobb i kassan idag 8.30-16 eftersom ingen annan kunde.. Sen for jag hemhem å käka lussekatter (typ de bästa ja vet) sedan blev de ostbricka också heheh. Därefter masade jag mig ut på en kortare springtur (4km) sen blev de provsminkning inför maskeradfesten i åsarna på fredag då vi ska vara indianer!

(Beställde ny mobil idag å (iPhone 6 silver) vill haaaa nu!)

Av julia sperring - 27 oktober 2015 20:13

Jobb 7-15 sen hämtade line & mamma mig så for vi på Birsta. Blev lite shopping, ett par hörlurar, örhängen & lösögonfransar. Sen blev vi bjuden på en cesarsallad på charm av mamsen, hon är bäst hon! Kom hem runt 19, då gjorde jag iordning lax och potatis så jag har lite matlådor här i veckan & nu glåmar vi på Hollywoodfruar!

Av julia sperring - 26 oktober 2015 22:44

Jobb 7-18 sedan hämtade Vickan mig så drog vi hem till henne och gjorde kycklingtacos, så jäfla gott! Sen kom även Johanna, Frida, line & Emilia dit så käka vi och kollade på det okända, en bra måndag helt enkelt!!!

Av julia sperring - 25 oktober 2015 21:20

Idag vakna vi runt 10 och for hemöver, väl hemma chilla vi nån timme innan Emilia kom och vi städade lägenheten eftersom hon skulle ha killbesök... Sen drog vi hem och tog en prommis med den bästa mamman och sedan blev vi bjuden på gomiddag igen!

Av julia sperring - 25 oktober 2015 12:23

Sov ingenting inatt pga öronsmärtan så fick sjukanmäla mig och sedan for jag på hälsocentralen i stan och kollade upp örat. Hade en kraftig öroninflammation och örat var tydligen helt blodsprängt så hon förstog att jag hade haft ont, kändes ändå skönt på nått sätt att hon sa det så att folk inte bara tror att man överdriver. Fick iallafall penicillin utskrivet så nu mår jag bättre! När jag kom hem igen blev jag bjuden på gomiddag hemma och sedan hörde jag rykten om att Måns var i Sundsvall så det blev en stadstripp sen slagga vi hos BG.

Presentation


Jag heter Sjösnigeln, en brutta med en för stor kagge som jag ska med tidens gång försöka minska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards