Alla inlägg den 6 oktober 2015

-

Av julia sperring - 6 oktober 2015 20:37

Av julia sperring - 6 oktober 2015 18:04

Blev redigt full igår och det står jag för också! Vi träffade några sköna killar igår som vi hängde med, men klupparna...Vad ska man säga? Ingen hit (kan eventuellt bero på att det var måndag) men på nått vänster hade jag jävligt kul faktiskt! Men idag har det varit väldigt trögt istället, vakna runt 10 och mådde skit pga alkoholförtäringen igår.. Men vi tog tjuren i horna och fixade oss och begav oss in i centrum för lite bakiskäk och shopping, blev dock bara ett par mjukisbyxor och en vattenflaska för mig hahha. Vi var så jävla slö och gick runt som vandrande lik så gick inte mer än 3 timmar innan vi tog en taxi till lägenheten igen. Efter de har vi legat å slöat hela jävla dagen men vi tänkte eventuellt hasa oss upp och gå på nån resturang och käka (såklart)

Av julia sperring - 6 oktober 2015 12:08

Idag har vi sträckkört 7 timmar från Köpenhamn till Berlin. Bilresan var riktigt trög och när vi kom fram förtog vi inte vart hotell receptionen var så vi stog som några flöten i en halvtimme typ.. Efter vi hade lyckats kommit in gjorde vi iordning oss, söp lite å drog ut, var kul faktiskt! Tycker dock hittills att alla tyskar verkar så otrevliga och staden ser förjävligt ut!

Presentation


Jag heter Sjösnigeln, en brutta med en för stor kagge som jag ska med tidens gång försöka minska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards