Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av julia sperring - 9 oktober 2015 22:57

Idag vaknade vi runt 9 och ställde äntligen in Sundsvall på gps:en! Det tog hela 6,5 timmar så man var skapligt slut och hade ont i röven när man kom fram... Väl hemma packade vi upp, drog i oss några köttbullar och sen drog vi på hockeymatch (Kovland-Ånge) därefter hem till sängen för lite sömn.

Av julia sperring - 9 oktober 2015 08:51

Idag vaknade vi runt 8 på macken i Kristianstad och bestämde oss för att åka in till centrum och gå på tivolibadets och duscha för vi var så jävla lökig och äcklig! Efter badet drog vi på stan och shoppade lite och fikade på espressohouse, jävla gott! Sen for vi till Ericas kompis Alex och hälsade på (jag sov dock i bilen för jag var så jävla trött). Efter det körde vi till Hanna i Molkom och fick slagga där över natten, så jävla skönt att slippa bilen, känns som skinkorna mina brinner!

Av julia sperring - 9 oktober 2015 08:44

Idag vakna vi runt 9, gjorde oss ordning och drog hemöver. JAG fick köra!!! Gick hyfsat ändå men man blir ju så jävla nervös när man kör storstadan när man är van Stöde och Sundvall.. Jag körde först till Kiel där vi stannade för lite shopping (Blev en ny dunjacka för mig) och mat på sybway sen drog vi vidare till gränsen mellan Tyskland och Danmark där vi köpte sammanlagt ca 10 litet sprit!!! Jag köpte dock bara 2 sourz, 2 kartor cider, 5 liter vin, 2 shotflaskor och en isshot. Bilen var iallafall redigt full om man säger så, vi fick sitta med knäna i ansiktet typ... Efter det satte vi kurs mot älskade Sverige!!! Som man längtat att komma tillbaka, vi anlände Sverige runt 23.30 och körde vidare cirka 2 timmar till Kristianstad där vi slagga på en mack.

Presentation


Jag heter Sjösnigeln, en brutta med en för stor kagge som jag ska med tidens gång försöka minska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards