Alla inlägg under september 2015

Av julia sperring - 30 september 2015 18:14

Klev upp 8 och drog iväg till Ica, när jag var klar där skjutsade jag newbody-grejer till farmor och gick mä mig massa mat och fika som vanligt... Det är hopplöst när man försöker forma figuren hahaha. Efter de slog jag på stort och köpte blommor till den bästa mamman! Nu väntar jag på att få åka på fotbollsmötet och visa upp våran film, spännande!!! Började även packa idag sådär 2 dagar före heheh men tror inte man kommer behöva så mycket "finkläder" då vi mest ska åka bil.. Så går nog ganska snabbt att packa.

Av julia sperring - 29 september 2015 22:22

Jobb 7-15 sen drog jag, mördarn å littal ner på IP och filmade klart de sista scenerna. Sen drog vi på Ica köpte lite ost å kex och klippte klart filmen, så imorgon ska vi visa upp den för laget, de måste digga den för den blev faktiskt grym! Imorgon har jag sovmorgon till 8 då jag ska packa...

Av julia sperring - 28 september 2015 18:16

Måndag och 4 dagar till våran bilresa! Denna soliga dag spenderades på Ica (7-18) och nu har jag precis kommit hem och ska eventuellt filma till en avslutningsfilm till fotbollen med mördarn å lillen, kan inte bli annat än succé! Igår for jag till mördarn å käka lite och gjorde en packlista inför bilresan till Tyskland ska bli så fett! Känner att jag kommer behöva ta med dubbla blöjjer, för det är inte säkert att jag kommer kunna hålla tätt under 10 dagar på resande fot dessa sjuka människor! Vi bokade även hotell igår i copenhagen på lördag så vi kan duscha och göra oss hippa innan vi ska ut på kluppen.

Av julia sperring - 27 september 2015 10:39

Idag är jag ledig helaaaaa dagen känns så skönt! Tog det ganska lugnt igår på lagfesten och drack inget alls ute igår, vetinte om det var för att jag blev sur för att vi inte kom in på Oscar eller om det bara var en sån dag då man inte är sugen på att förtära alkohol... I vilket fall var det ett bra val för jag mår topnotch idag och tänkte dra hem till norromängarna nu och tvätta lite sen måste jag dela ut lite newbody och så... Jo förresten vi spelade 1-1 mot Härnösand! Kändes jävligt skönt då dom underskattade oss nå jävulskt, och i och med det betyder det att vi tagit poäng från alla lag i denna serie! Jag spelade back men fick kliva av efter 30 min då nån jävla glosögd horunge sparkade mig på knäet... Men idag känns det bättre bara ömt om man tar där, nä nu ska jag traska iväg, tjoflöjt!

Av julia sperring - 26 september 2015 08:35

Idag blir det en händelserik dag som börjar med packen på Ica och slutar med lagfest i stan. Efter packen har vi årets sista match mot Östersund här hemma, känns jävligt nervöst med tanke på att vi förlorade stort sist...

Av julia sperring - 26 september 2015 08:33

Jobb 7-16 sen följde jag och Tuva med Frida och hämtade Per på Midlanda. Blev ett stopp på Birsta innan för lite alkohol på bolla sen käk ofc, blev en redig kebabtallrik.

Av julia sperring - 24 september 2015 10:19

Idag har jag haft sovmorgon till 9.30 eftersom jag inte börja förrän 12 (!!!) idag, superskönt! Nu sitter jag och äter gofrulle innan jobbet och sen ikväll blir det min sista fotbollsträning denna säsong, känns tråkigt men samtidigt lite skönt då man kan träna när och vart man vill sen! Sedan är det ju inte långt kvar till inomhussäsongen som jag älskar!

Av julia sperring - 23 september 2015 23:22

Som vanligt står man och fokuserar på annat på träningarna... Jag blir så trött.

Presentation


Jag heter Sjösnigeln, en brutta med en för stor kagge som jag ska med tidens gång försöka minska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<<
September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards