Alla inlägg under december 2015

Av julia sperring - 27 december 2015 12:42

Annandagen spenderade jag i sängen till 10 sen klev jag upp å gjorde mig redo för 2 timmars jobb på Ica haha (13-15) efter jobbet drog jag, Vickan å line till Birsta och shoppade en kökslampa på Ikea och lite småsaker till Vemdalen inne på Birsta. Har hänt så många små sjukt roliga grejer idag så vi har garvat så vi inte kan stå, älskar sånna dagar alltså! Efter shoppingen drog vi på maxi Ica och handlade lite gosaker sen blev de en snabbis på naturkompaniet, jag å line blev extremt sugen på att köpa 2 fiskar som ska få heta Melker å Leroy.. Men de får vänta ett tag! Sen for vi hem å hade myskväll och for sedan till Ånge och hämtade Cecilia.

Av julia sperring - 26 december 2015 11:15

Juldagen spenderades hemma till klockan 17 då vi for till Kjell & Annelie på julbord, så jävla gott! Vi fick för första gången sitta vid vuxenbordet å dricka grogg, jävligt Nice! Sen drog jag, line, Frida, Vickan å Hanna till Ånge på förfest hos Elliot å sen på mittis. Var helt ok där innan man blev för trött och bara satt vid ett bord.. Kom hem runt 3.

Av julia sperring - 24 december 2015 22:42

JULAFTON!!!
Började dagen på Ica mellan 8-14.15 sen for jag hem å fixade mig innan vi for på julbord till farmor, supergott å trevligt som alltid! Efter de skjutsade jag runt line för hon skulle vara tomte åt 3 familjer för att tjäna lite extra cash. Efter de drog vi hem å då hade mamma, pappa & Tuva fixat med ljus och massa godis och mat, så myyyyyysigt!!! Därefter blev de paketöppning, jag fick en klänning, tights, smink + Sminkbox, inredning (vattenglashink, lampa, gardiner, gardinställning+ klädhängare) sen fick jag pengar. Jättenöjd!!! Och nu har ja tjocka så jag känner mig som den tjocka julegris.

Av julia sperring - 23 december 2015 23:59

Jobb 7-20.15 sen uppesittarkväll.

Av julia sperring - 21 december 2015 23:35

Vakna runt 9 och gjorde frukost sen bestämde sig jag å line för att göra massa julkort med lite roliga rim sim vi for runt och delade ut. Verkar ha blivit uppskattat med tanke på att alla typ la ut det på fb hahah.. Klockan 16 börja jag å jobba och efter jobbet for vi till frambotjärn å väckte mörtstugor, eller ja, jag väntade medan Rasmus å David å line gjorde det för jag tyckte det var för halt..hehe

Av julia sperring - 20 december 2015 19:27

Fjärde advent! Vaknade jävligt bakis, kände mig illamående och allmänt bakis bara så man var inte allt för glad när klockan ringde 07.30 Men i vilket fall så drog jag på jobbet å jobbade till 15, Anna var också bakis idag för de va på firmafest igår så vi tog å beställde en pizza på jobbet. När jag slutat for jag hem och sov hela kvällen typ.

Av julia sperring - 20 december 2015 19:23

Jobbade 11-20.30 sen for jag hem fort som fan å fixade mig å sen for jag till Jack på förfest, jätteroligt! Drack så jag blev lite halvvinglig sen gick vi till stödehuset på julfesten, var svinhalt, men väl framme hade vi skitskoj. For hem runt halv 3.

Av julia sperring - 19 december 2015 00:01

Fick jobba extra idag mellan 7-13.30 på golvet sedan for jag hem och nappa en timme och tog en dusch. Sen åt vi världens godaste maträtt: lövbitsgratäng med strips mmmmmmmmmmmmm. Mördarn kom förbi med sin nya bil å, bortskämda snorvalp!!! Blev därför en tripp till Statoil i vattjom sen for vi till mördarn å tränade in en dans till morgondagens festligheter!

Presentation


Jag heter Sjösnigeln, en brutta med en för stor kagge som jag ska med tidens gång försöka minska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards