Alla inlägg under november 2015

Av julia sperring - 6 november 2015 09:07

Vakna runt 9, klev upp och packade ner alla mina grejer i lådor inför flytten sen chilla jag och gjorde en mäktig lunch innan jag gick på jobbet 15-20.30 Efter jobbet tog jag en kortare löprunda på 3,3km och därefter gick jag till Emilia och hade bastuhäng och sleepover.

Av julia sperring - 4 november 2015 17:11

Vakna runt 8, duscha å gjorde frulle åt mig å lillen, sen gick vi på Ica och packa. Efter drog vi hem å sopa i oss lite lunch och tog en långpromenad upp mot vättaberget(1,1mil) Blev lite solning också och därefter en kebabrulle och nu ska vi på gymmet, en bättre onsdag!

Av julia sperring - 3 november 2015 23:56

Vakna runt 8 och tog en prommis med mamma (ca 5km) sen gick jag till läggan å plocka ihop lite grejer inför flytten och åt golunch. Sen blev de lite jobb (15-20.30) på det, när jag kom dit berätta pappa att mobilen hade legat på Ica i 2 dagar(!!!) och jag hade inte ens fått nån avi? Ajja den är ju här nu och jag är supernöjd! På jobbet pranka jag å Magda lite å fyllde ena toan med ballonger heheh undra vad dom säger imorgon.. När jag kom hem gick jag å körde lite intervaller och nu ligger jag i norromängarna och ska sova, natti!

Av julia sperring - 2 november 2015 21:39

2:a november och mammas födelsedag, den bästa människa ja vet som alltid ställer upp och tar sig själv i sista hand. Hon är helt enkelt den bästa mamman som jag älskar över allt annat! Förövrigt jobba ja mellan 7-15 och jag och Anna fick fixa iordning en egen tårta då kringlan missat att skicka en, den blev ganska fin ändå hahah. Fick ingen telefon idag heller så den kommer nog imorgon. Blev bjuden på trerätters idag igen men nu utav Tuva, hon är så duktig och det blev supergott! Tänkte springa ikväll men är så jävla lat så ja orka inte så nu jävlar har jag bestämt mig för att kliva upp imorgon och workouta på nått sätt(förhoppningsvis).

Av julia sperring - 1 november 2015 21:14

Vakna upp 05 hos mor å far och gjorde mig iordning för jakt, höll på att skita ner mig då jag gick ner och en jävla helloween grej börja låta..Sen kom Kjell och hämta mig så plocka vi upp lillen i läggan. Blev tyvärr ingen älg men det var riktigt mysigt faktiskt å alla i jaktlaget var jättetrevliga! När jag kom hem igen slagga jag nån timme sen blev jag bjuden på gomiddag eftersom bästa mamman fyller år imorgon, supergott! Vi bokade även resa till Cypern med hela släkten idag, blir i Maj, ska bli superkuuuuuuuuuuul!

Imorgon kommer förhoppningsvis min iPhone 6!!!! Nu laddar man för jobb som jag åkte på... Nattipatti

Presentation


Jag heter Sjösnigeln, en brutta med en för stor kagge som jag ska med tidens gång försöka minska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards