Alla inlägg under november 2015

Av julia sperring - 13 november 2015 20:42

Jobb 7-16 sen for jag hem och åt ceasarsallad som Tuva gjort sen kolla vi på idol och myste på.

Av julia sperring - 12 november 2015 22:32

Vakna vid 9 åt lite frulle och gick på en PW med line (5,7km) sen chilla jag hemma innan jag drog till Vickan vid 17 och åt kycklingtacos med hon och Frida. Sen blev de lite snack också kollade vi på gamla filmer, så kul att dom har sparat sånt!!! Nu blir de till att skalla kudden då det är jobb 7-16 imorgon..

Beställde en nyårs-jumpsuit idag från h&m förresten, hoppas den sitter som ett smäck!!!

Av julia sperring - 11 november 2015 22:34

Vakna vid 9 och gick till Ica för lite packning men Ica bilen var försenad så fick fara hem igen i nån timme innan vi kunde packa.. Efter packen tog jag en mindre PW (4km) sen åt vi kebabsallad!!!?!?! Skulle kunna dö med en kebabstrimma i munnen alltså hahah.. Ajja sen drog jag å lillen till Emilia å Freddan å spelade lite spel innan vi for hem och la oss.

Av julia sperring - 10 november 2015 19:10

Vakna halv 8 och skjutsa barnen till skolan, sen var ja så duktig att jag städa, tvätta, strök och plocka ur och i diskmaskinen! Efter de drog jag å line på en prommis upp på vättaberget innan vi hämta ungarna. Sen blev de ceasarsallad till middag, jävlagott. Pantern kom förbi en snabbis å, känns som evigheter sen man såg hon sist så de va la roligt & nu ska jag iväg på fotbollsträning, JIPPY

Av julia sperring - 9 november 2015 19:55

Vakna runt 7 och skjutsade barnen till skolan sen har det varit sånt skitväder så jag har inte gjort ett piss sååååå jäfla tråkig dag! Hoppas på en bättre dag imorgon, då kommer även mamma & pappa hem!

Av julia sperring - 9 november 2015 11:13

En jäävligt seg dag som börja i åsarna med bakiskäk och sen for vi hemöver, blev stoppad av polisen nästan direkt för nykterhetskontroll, tänkte typ att mitt liv var över.. Men det var en jävla tur att jag sluta när jag sluta igår för jag blåste gröööööönt så jäfla skönt, blev dock så nervös så jag höll på att spy men de vare värt! Väl hemma nappa jag nån timme sen blev de kycklingtacos med barnen +mille eftersom mami å papi är på finlandsfärja.

Av julia sperring - 8 november 2015 08:09

Packade på Ica på morgon sen for vi förbi Noah och träffade han, så söt! Sen for vi mot Vemdalen för fest, blev dock inte lyckat då jag mådde dåligt idag igen så jag fick fara hem och lägga mig, superkul bär man betalade inträde för 300 :-?!?!?!?!!?! Ajja fundera på att lägga ner drickandet då kroppen inte verkar klara av det.. Eller jaa iaf till nästa helg...

Av julia sperring - 7 november 2015 08:26

Vakna 9 hos Emilia sen gick vi till läggan och skjutsade hem nästan alla grejor till norromängarna. Sen solade vi lite, åt kebab och gjorde iordning oss sen åkte vi till Frida och festade till det lite väl mycket så jag var tvungen att spy upp allt jag hade typ så ja åkte hem och sov heheh

Presentation


Jag heter Sjösnigeln, en brutta med en för stor kagge som jag ska med tidens gång försöka minska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards