Alla inlägg under januari 2016

Av julia sperring - 23 januari 2016 23:00

Vakna vid 13.20 (!!!) hos Vickan, då städade vi undan å käkade lite pizza. Sen övertalade Vickan mig å line att åka på skiweek i Vemdalen, å eftersom ja är ledig måndag å tisdag + att vi kunde åka med Jocke+ sova hos BG så var saken klar. Kör lite YOLO, då vi hade bestämt oss kom ja på att vi inte hade nån alkohol så for ner som ett skott till systemet å hann precis köpa nå boxar. Sen for vi på maxi å handla lite käk innan vi for hem å blev bjuden på stek, så fantastiskt! Sen for vi hem å hade myskväll med Rasmus å Vickan.

Fick lönespesen idag 14000:- helnöjd!

Av julia sperring - 23 januari 2016 22:55

Jobb 13-20.30 sen for ja hem å fixade mig å sen raka spåret ner till vickans inflyttningsfest. Var lite orolig att jag skulle komma efter i drickandet men de är tur att man är så lättpåverkad som man är... Efter nån timme där drog vi ner på Oscars, inte så mycket folk men var roligt ändå! Sen sov ja över hos Vickan.

Av julia sperring - 21 januari 2016 22:13

Jobb 8.30-15 sen for ja hem och åt kebabsallad (tredje dagen i rak) men vem fan bry sig? Efter maten tog ja en kortare nap sen blev de fotbollsträning och lite solning på de.

Av julia sperring - 20 januari 2016 23:01

Jobb 8.30-16 sen for ja hemhem å käka korvstroganoff med pasta, så gott! Därefter drog jag, lillen, mördarn å Clarry ner till Birsta å handlade lite ( köpte kudde, påslakan å en Box av kärlek, nämen en vinbox.) sen åkte vi till nordic å tränade en timme sen for vi till maxi Ica å handlade lite käk.

Av julia sperring - 20 januari 2016 07:37

Ledig idag också, började dagen med att köra hem bilen till mamma å sen tvättade jag första gången på mycket länge, kom ihåg hur man gjorde heheh. Sen när line kom hem åt vi kebabsallen (igen) sen fysade vi lite, vi sprang upp mot kärvats och runt (ca. 600 meter) sen sprang vi upp till läggan å gjorde övningar medan den andra sprang * 4. Låter inge jobbigt men ja va fan helt död efter. När vi gjort de gick vi på Ica å köpte lite grejer å gjorde fruktsallad sen hjälpte vi Emilia å Fredrik lite innan vi gick å la oss.

Av julia sperring - 18 januari 2016 22:10

Ledig hela dageeeen, klev upp vid 10 å städade lite å diska sen gick ja ut på en 6km prommis med bästa mamman. Därefter gjorde jag bananpannkaka och skjutsade hem barnen å sen chilla ja bara till fotbollsträningen. Vi körde fys före sen spelade vi å hade möte, vi kom fram till att vi ska spela i trean å satsa på att komma på fötterna igen.

Av julia sperring - 18 januari 2016 13:52

Jobb 10.30-15 sen for vi hemhem å åt lite sen slagga vi nån timme. Efter de tog vi med oss vilddjuren till läggan å hade myskväll.

Fick förresten en smirnoff av mamma nu när hon kom hem från färjan, bästa mamman!

Av julia sperring - 17 januari 2016 08:59

Jobb 11-20.30 sen blev ja övertalad att gå ut så då gjorde jag mig iordning p drack lite sen drog vi till BG å var där ett tag. Sen drog vi på Oscar men dom var vrång så vi kom inte in å drog hem. Mensjäveln är här igen?!?!???!!?! ARG

Presentation


Jag heter Sjösnigeln, en brutta med en för stor kagge som jag ska med tidens gång försöka minska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards