Alla inlägg den 18 september 2015

Av julia sperring - 18 september 2015 11:05

Fredag och ledig för en gångs skull, började dagen med att gå på en långprommis med lillen upp i norromängarna, väldigt skönt och mycket roligare att träna med någon! På vägen hem gick vi förbi vårat ursprungliga bo och letade lite efter loppis grejer till på lördag då vi ska ha loppis åt damlaget. Blev dock mest resning av gårdens smultron heheh... Nu ska vi tvätta lite, sen ska jag följa med Frida och skjutsa päran till Midlanda sen ska vi ha snigelsleepover inför matchen imorgon mot Remsle!

(Line klev i bajs på vägen hem Hahahahahah)

Av julia sperring - 18 september 2015 10:56

Jobb 7-18 och allt jävlades, börja med att mjölkkillen va növlig å välte mjölkvagnen så var tvungen att agera städerska och torka upp.. Sen välte jag själv ut massa yoghurt, också fortsatt dagen sådär. Sen när jag sluta for jag hem å lugnade ner mä med lite ostar med lillen å mördarn. Kunde inte göra nån smoothie då mixerjäveln fick kortslutning igårkväll å hela köket slockna hahah, men försökte mej på en ändå men blev typ mango-grötaktigt..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sjösnigeln, en brutta med en för stor kagge som jag ska med tidens gång försöka minska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<<
September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards