Alla inlägg under december 2015

Av julia sperring - 17 december 2015 22:57

Vakna vid 9 och åt frukost innan jag å mamma gick på en 5,5 km promenad. Därefter åt jag lunch innan jag for iväg och jobbade 15. Sen jobbade jag till 20.15 och då drog jag line å rasse på en raggartur runt gransjön och upp på mittpunkten, jättefint å mysigt! Höll dock på att inte ta oss upp typ med chryslern, men vi kom upp tillslut!

Av julia sperring - 16 december 2015 21:17

Vakna vid 10 å blev bjuden på gröt av lillen sen skickade jag in bazaaren och sen for vi p packade på Ica. Efter packen for vi hem å fixade oss innan vi for till Birsta vid 15. Åkte först på xxl å handlade Celsius å sen for vi till Ikea och pekade ut lite julklappar till mamma. Därefter åt jag å lillen på waynes å sen efterrätt på Huckleberry, älskaaaaar det!!! Sen blev det raka vägen till Nordichallen för fotbollsträning.

Av julia sperring - 15 december 2015 23:03

Långsov till klockan 11 (!!!) sen klev jag upp och åt lunch å slog in lite paket, sen for jag och line till fränsta å kikade lite på Erikshjälpen där vi hittade en jättefin karaff för 25 kronor! Sen gick vi och kollade lite på järnhandeln å slutligen gick vi på lekaffären å köpte massa vita fjädrar till vår lampa. Sen for vi hemöver och pysslade med lampan, tog cirka en halvtimme-40 minuter, tyckte den blev jättefin! Och billig framförallt 350:- för fjädrarna och 79:- för lampan så 429:- för en fjäderlampa som kostar mellan 800-900:- att köpa. Sen åt jag middag och gick och la mig.

Av julia sperring - 14 december 2015 22:33

Ledig all day long, har slösat bort tiden med att slöa typ hela dagen.. Klev upp vid 10 och kolla på tv sen blev de bananpannkakor med lillen och sedan en prommis på cirka 5km med mamma & lillen. Sen gjorde jag mördarn å lillen kebabsallad innan vi for på fotbollsträning och sedan blev de solning och rakning av mina ben.. Seg och en ohändelserik dag.

Idag åkte granen upp!

Av julia sperring - 13 december 2015 22:05

Tredje advent å Lucias dag nalkas, närå men har varit en sjukt seg dag vill ja lova, sov hela förmiddagen till 14 då jag rykte upp mig å åt lite innan jag jobbade 15-20.30 Efter jobbet drog jag till mördarn och firade hennes födelsedag med fika å grejer, jättetrevligt!

Av julia sperring - 13 december 2015 22:02

Jobb 9-15 sen drog jag å line direkt till stan för att köpa lite inredning till lägenheten, vi var på Ikea och kollade runt lite i Birstahuset. När vi var klar skjutsade jag line till Ebba som fyllde år å sen drog jag hem å fixade mig innan jag å Frida drog å köpte pizza. Sen kom mördarn å vi förade lite hos Barbro innan vi drog på Oscar.

Av julia sperring - 11 december 2015 22:32

Chilla till klockan 13 då jag börja jobba sen slet ja på till 20.30 När jag kom hem hade Tuva och lillen gjort julgodis och Tuva hade fixat massa kvällsmys så jag, hon, Lilly och line kolla på "tomten är far till alla barnen" och åt en massa gotta, sånt är välbehövligt!!!

Av julia sperring - 10 december 2015 21:51

Ledig all day long! Sov till 9 klev upp å åt lite frulle sen åkte jag och skrev på kontraktet för vår kommande lägenhet! Sen tankade jag bilen också (pluspoäng) och efter gjorde jag iordning en magisk lunch!!! Sen gjorde jag middag och efter det blev det fotbollsträning, gick väldigt bra! Efter träningen drog vi och kollade på lägenheten, det är ganska mycket som behövs göras dock.. Måla alla skåpluckor + taket, kakla lite, byta skåpknoppar, installera en diskmaskin m.m Toan såg inte heller jättebra ut men man får väll fixa det så gott som möjligt! Tror vi ändå kan få till det bra!

Presentation


Jag heter Sjösnigeln, en brutta med en för stor kagge som jag ska med tidens gång försöka minska.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards